Wij geloven in een hybride vorm van maatregelen. Met BUKO Bereikbaar combineren wij onze expertise van tijdelijke verkeerssituaties met de digitale wereld. Met als doel het positief beïnvloeden van de hinderbeleving van omwonenden en weggebruikers. Weet jij de wensen van de klant op de juiste manier te vertalen naar de juiste keuze? Ben jij iemand die geen uitdaging uit de weg gaat? En kun jij een 'nee' ombuigen in een 'ja'? Kom dan ons jonge en gedreven team versterken als Accountmanager BUKO Bereikbaar | regio Noordoost Jij bent klantgericht Als Accountmanager BUKO Bereikbaar weet jij tot in de puntjes wie jouw klant is en wat deze nodig heeft. Met BUKO Bereikbaar bieden wij belanghebbenden op een laagdrempelige manier een individueel reisadvies bij tijdelijke verkeerssituaties. Wij houden rekening met hun voorkeursmodaliteit en delen updates per (bouw) fase. Zo blijven weggebruikers en omwonenden voorafgaand én tijdens de werkzaamheden betrokken bij het project. Deze betrokkenheid creëert draagvlak en draagt bij aan het gewenste opvolggedrag. Door middel van digitale maatregelen (al dan niet aanvullend op de fysieke tijdelijke verkeersmaatregelen) zorgen wij op ieder project voor een optimale doorstroming en een positieve hinderbeleving. Per project stellen wij een unieke samenstelling van digitale maatregelen voor die passen bij de klantvraag. Je bedient klanten in de regio Noordoost, dit doe je samen met jouw collega's van Bereikbaar en van de regiovestigingen. Dat zijn de Projectleiders en Product Specialisten van Bereikbaar. Jouw voornaamste doel: het werven van nieuwe klanten en het uitbreiden van opdrachten bij bestaande klanten. Je verdiept je graag in de markt en bent op de hoogte van de laatste (online) ontwikkelingen en trends. Je bent innovatief in die zin dat je gaat werken met innovatieve diensten en deze weet je dan ook goed aan de man te brengen in een vrij conservatieve markt. Als adviseur en specialist kun je goed analyseren wat de klant nodig heeft en weet je daar goed op in te spelen. Je gaat altijd voor de lange termijn relatie en bent een kei in het onderhouden van je relaties. Jij hebt de gunfactor! Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor: Deze eigenschappen heb jij als Accountmanager BUKO Bereikbaar | regio Noordoost 08.30 uur: teamoverleg waarin je de status is van jouw salestrajecten deelt. Beloning en vergoeding WAT WIJ NOG MEER BIEDEN Een warm ontvangst en een gedegen inwerkperiode. We hebben per functie een duidelijk inwerkprogramma, waardoor je de organisatie goed leert kennen. Werken bij BUKO is werken volgens onze beloftes. Lekker duidelijk net als wij Onze HR adviseur Pamela neemt contact met je op om jouw CV door te nemen. Op basis van jouw ervaring, motivatie en het telefonisch gesprek met jou ontvang je van ons een afwijzing of een uitnodiging voor het eerste gesprek. Jouw eerste kennismakingsgesprek zal plaatsvinden op de werklocatie in Bunnik met Martin, de manager en een collega van HR. Je gaat een assessment maken waarin je competenties worden getoetst. De uitnodiging voor de assessment krijg je per mail toegestuurd en je kunt het assessment thuis maken achter je eigen pc of laptop. Het assessment bestaat uit drie onderdelen die je los van elkaar kunt maken. In totaal duurt het afleggen van het assessment ongeveer een uur. Bij het vervolggesprek sluit naast Martin ook iemand van directie aan. We bellen jou binnen een week met een terugkoppeling. Je kunt online solliciteren of ons bellen: . Neem contact op met per Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en niet in behandeling genomen. Stel ons een vraag Heb je vragen over het werken bij BUKO? Bel dan gerust met onze HR afdeling op nummer 088-018 80 18 of stuur je vraag naar ons per e-mail via onderstaand contactformulier. Je kan in het menu selecteren over welk bedrijf / regiovestiging of afdeling jouw vraag gaat. Jouw bericht komt dan direct bij de juiste persoon terecht.
- Klantbehoud en -acquisitie: onderhouden van sterke relaties en potentiële klanten omzetten in klantrelaties.
- Offertebeheer: opstellen van aanbiedingen, rekening houdend met klantbehoeften.
- Onderhandelingen: onderhandelen over prijzen en voorwaarden voor win-winovereenkomsten.
- Markt- en concurrentieanalyse: monitoren van markttrends en concurrentieactiviteiten.
- Klanttevredenheid en feedback: Streven naar tevredenheid en feedback verzamelen voor verbeteringen en klantloyaliteit.
09.30 uur: in de auto naar een mogelijke klant waar je onze slimme technologieën op een laagdrempelige manier presenteert.
10.30 uur: op koffie bij een aannemer in de buurt.
12.00 uur je komt aan op een regiovestiging om te lunchen met de collega's van de vestiging.
13.00 uur: je werkt een offerte uit voor de lead bij wie je vanochtend langsging.
15.00 uur: je draagt twee salestrajecten over naar de projectcoördinator, zodat hij het project succesvol kan opstarten en voltooien.
16.00 uur: een korte brainstorm met het team om salesproces te verbeteren.
We doen een aanbod dat past bij jouw ervaring. Extra goed verdienen dankzij onze aantrekkelijke bonusregeling.
Een telefoon en laptop van de zaak. Als je liever je eigen mobiele telefoon gebruikt, dan ontvang je hiervoor een financiële vergoeding.
Auto van de zaak
Een auto van de zaak of een mobiliteitsbudget ter compensatie van het gebruik van je eigen auto.
Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.
Het eerste contract is voor de duur van 7 maanden, inclusief proeftijd, gevolgd door een contract van 5 maanden. Als we allebei tevreden zijn over de samenwerking, ontvang je na in totaal een jaar dus een contract voor onbepaalde tijd.
Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij Nationale Nederlanden. Wij betalen de helft van je premie. Verder bieden we je een aanvullende verzekering op het gebied van (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid.
Aandacht voor vitaliteit en balans. Elke week vers fruit op je werkplek, er is ruimte voor sportieve initiatieven en we hebben aandacht voor jouw persoonlijke situatie. En kom jij bijvoorbeeld graag op de fiets naar je werk? Maak dan gebruik van ons fietsplan.
Er zijn verschillende mogelijkheden voor ontwikkeling middels het inzetten van erkende opleidingen en interne vakinhoudelijke trainingen. We hebben een interne trainer in huis en je hebt bijvoorbeeld toegang tot onze eigen leeromgeving in Goodhabitz. Daarmee zijn er verschillende manieren om jezelf te ontwikkelen en (door) te groeien. Ook is er ruimte voor persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Veiligheid is het allerbelangrijkste. We maken onveilig gedrag bespreekbaar.
Uit het laatste medewerkers onderzoek blijkt dat 73% ons aanbeveelt als werkgever. Op tevredenheid geven ze ons een 8.
Een uitdagende werkplek met betrokken medewerkers bij een groeiend bedrijf. Met regelmatig taart bij de koffie.
We werken hard maar maken ook tijd voor ontspanning en gezelligheid. Leuke en gezellige personeelsuitjes, borrels en jaarlijks een knallend feest.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Infrasupport Zwolle past.
Heb je algemene vragen m.b.t. onze producten of werkzaamheden? Mail dan naar
onbekend
Functietitel | Accountmanager |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | HBO |
Aantal uren (min – max) | 40 – 40 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Detailhandel |
Locatie | Groningen, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://www.werkenbijbuko.nl/vacatures/accountmanager-noordoost/ |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuituithuizermeeden.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Uithuizermeeden en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.